torsdag 4 februari 2010

Möter våren i Paris!

Jag har en blomma på mig idag. Jag fick idén igår när jag tittade runt på hm.com. Det är en vanlig brosch som är fäst i skärpet. Mycket smart och fint tycker jag! Bilderna ovan föreställer konstiga ställen jag hittade Elsa på igår. =) Överst: i tvättpåsen i badrummet. Närmast: Pappersåtervinning. Omslagspapper från A:s tavla blev en populär lekplats/tunnel. Nu är det äntligen bokat! Vi åker till Paris i påsk! =) Bara 7 ½ vecka kvar.... Längtar! Vi ska bo på Hotel Le Meridien Etoile, **** stjärnor, med utsikt över L'arc de Triomphe och nära till Seine och Eiffeltornet. Jag ser framför mig långa mysiga promenader i en solvarm stad med min kärlek vid min sida. En fika på något typiskt franskt café och en tur upp Eiffeltornet kanske? =) Vi hade eventuellt tänkt åka en sväng till Köpenhamn med kompisar från Malmö. Men, de hade andra planer just denna helg tyvärr och då ville jag hellre åka någonstans lite varmare. Jag har läst franska i tre år på gymnasiet men kommer inte ihåg så mycket, ska leta reda på min franskabok och plugga lite fraser tror jag. A bientôt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar