söndag 28 februari 2010

Jobbar lite, men det är bara trevligt!

Jag har fått i uppdrag att skriva ihop ett reportage till intranätet. Det är ibland lättare att fokusera när man sitter i "hemmets lugna vrå", sen när det är något kul jobb så gör det liksom inget att det fortfarande är söndag ... :)
Igår när jag fotograferade skyltar, fastnade även en del andra objekt på linsen...
Big foot? Nej då, det är bara mina handavtryck i snön. Jag tycker att det är lite intressant att försöka fånga snö på bild, det är liksom så lätt att det bara blir vitt... Kodak moment? En drake kom flygande genom stenstan och då var jag självklart snabbt framme med kameran, eller hur gick det här till egentligen, hehe... :)
Tur att stålmannen har långkalsonger, måste vara kallt att "byta om" i denna telefonkiosk annars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar