måndag 8 februari 2010

Det snurrar i mitt huvud idag

Måndag och första dagen med test av ett helt nytt arbetssätt. Jag har jobbat här sedan juni förra året och oundvikligen så blir det att man kopplar in autopiloten och kör på rutin ibland. Därför är det bra med sådana här omkastningar som gör att man får använda hjärnan lite mera. Men, jag erkänner också att det snurrar lite mer än vanligt efter en sån här arbetsdag ... =) Jag har redan upptäckt flera fördelar med vår nya rutin, både miljömässigt (mindre utskrifter) och tidsmässigt (färre arbetsmoment) så jag är full av förhoppning för framtiden! Måndag betyder även Africanpowerdance. Idag var det dock inte lika ansträngande som det brukar vara. Det är svårt att ta ut svängarna när vi är så många i salen tyvärr. Nästa vecka tror jag att det blir ett corepass direkt efteråt så jag får ta ut mig mera när jag ändå är där. A kom nyss inhoppande genom dörren, har stukat foten på match, den stackaren ... Jag som hade hoppats att det kanske skulle finnas lite tid för mys, typiskt ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar