lördag 20 februari 2010

Jag älskar oväntade avslut

Igår såg vi basket, Dragons mot Dolphins, i Sporthallen. Vi hade redan tidigare i veckan bestämt att vi skulle gå. Men, under dagen fick vi en inbjudan av POP kommunikation (som var kvällens sponsor) att delta på deras kundkväll med "basketmingel". Mycket trevligt, tack så mycket! I logen ovanför planen fick vi innan matchen en tallrik med god plockmat och ännu godare morotskaka! Anders Öhrn och Dragons andretränare Pontus Frivold hälsade oss välkomna och förklarade hur Dragons skulle vinna matchen ikväll. En del i arrangemanget var att vi som särskilt inbjudna skulle rösta fram matchens bästa spelare i respektive lag. Jag fick den stora äran att gå ner på planen efter matchen och dela ut priserna! Jag fick chansen och det är klart att jag tog den! Det var riktigt häftigt att se spelarna på nära håll och hälsa på dem. De är verkligen lååånga... Jag fick verkligen se upp till dem kan man säga hihi... Vilket trevligt och oväntat avslut på arbetsveckan! Jag älskar överraskningar, gärna med en utmaning i också =) Idag är det en kylslagen lördag här i Sundsvall, jag tränade yoga i morse men sen har jag hållit mig inomhus resten av dagen. Nu längtar jag verkligen efter vårens varmare vindar! Ikväll är det bion Shutter Island som gäller, med fint sällskap av vänner. Men, först ska jag försöka mig på att göra kikärtsbiffar och broccolimos till middag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar