tisdag 2 februari 2010

Magen kurrar

Tur att det snart är dags för lunch. =) Igår köpte jag nya träningsskor. De gamla har jag haft i nästan åtta år, så jag tycker att jag är redo för en uppdatering. Hoppas att dessa nya skor håller lika länge. När jag tänker efter så behöver man ju numera knappt använda träningsskor på gymet... Den nya "flugan" som alla instruktörer pratar om, är att träna barfota. Det ger bättre balans genom att man tränar de små musklerna i foten. I alla fall funkar det så på Africanpowerdance och Poweryoga, som är mina favoritpass. Ser man det så kanske det till och med var ett onödigt köp...? Nej, det är nog bäst att jag slutar tänka efter nu, haha ... Längtar tills jag kan börja träna igen!! Så tråkigt att vara sjuk och sitta hemma på kvällarna... Måste nog ta mig dit ikväll, styrketräning borde ju gå bra trots rinnande näsa och hosta ...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar