torsdag 25 februari 2010

Hoppade träning ikväll för att söka jobb...

Tidigare i veckan hittade jag faktiskt två jobbannonser som lät intressanta när jag gjorde en snabb överblick på Manpower och Arbetsförmedlingen. En biträdande projektledare och en marknadskommunikatör. Det känns inte riktigt rätt att skriva ansökningar på arbetstid så därför blir det ett kvälls- och helgnöje för mig. Ofta är jag trött eller vill göra annat just dessa tider, träna till exempel, men ikväll bestämde jag mig för att hoppa simning för att kunna skicka iväg mina ansökningar. Problem 1) Inloggad på Manpower och har provat alla möjliga sökvägar i en timmes tid men, jag hittar INTE annonsen. Den finns på arbetsförmedlingens sida, men vad hjälper det?? Nu har jag gett upp, tänker att det nog inte var meningen att jag skulle ta det jobbet. Problem 2) Sajten offentliga jobb, där jag vill söka tjänsten som marknadskommunikatör, ligger nere för tillfället. Ansökningstiden går ut i morgon och jag kan inte alltså inte skicka min ansökan. Det var nog inte meningen att jag skulle ha det jobbet heller... Så, vad gör jag nu då?? Jag frågade A om han kunde gissa vad jag gjorde istället? - Enkelt! Du gick in på Nelly så klart =)
Ja, det är klart att jag gjorde (han känner mig så väl haha).
Såg att de har fri frakt en vecka! Intressant! Jag måste bekänna att jag har ett närmast kärleksförhållande till dessa två klänningar från Odd Molly och nu är de snart mina! De finns äntligen i min storlek . Jag blir så glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar