söndag 7 februari 2010

Ännu en helg till ända...

Ibland skulle jag vilja stanna tiden ett tag. Veckorna flyger fram, månader läggs bakom mig och plötsligt har det gått ett helt år. Det är så mycket jag vill göra, resor över hela världen, testa att bo i en ny stad och så borde jag verkligen ta tag i saken och söka mitt drömjobb. Samtidigt börjar det bli dags att slå sig till ro, starta min egen familj. Men jag är inte redo än... Tiden rinner iväg för snabbt. Det bästa jag kan göra åt det är att försöka göra det bästa av varje sekund av mitt liv. Så får resten bli som det blir. I helgen har vi verkligen valt att ta tillvara på solen i alla fall. Det har blivit många långa promenader. Även en del skottning till A:s mormor. Nu har vi en pollykaka i ugnen och det är snart dags för söndagsfilm. Imorgon är det måndag igen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar