tisdag 23 februari 2010

Löneförhandlingar pågår ...

Jag hade mitt lönesamtal med chefen idag. Det känns bra, även om det blir en lite märklig situatuion som läget är. Vi har stora sparkrav på oss och jag har precis fått förlängt några månader extra. Det känns inte riktigt som att jag har så mycket att säga till om, om man säger så ... I vanliga fall brukar jag förbereda mig till tänderna och ladda med argument, men det kändes inte riktigt relevant i dagsläget. Samtalet präglades av ömsesidig förståelse, hon gav och jag tog tacksamt emot varenda extra krona. =) Nu är arbetsdagen snart slut och ögonblicket närmar sig när det är dags att gå ut och trotsa kylan igen. Burr... Tror att det blir en sväng förbi stan innan jag går hem också. Tänkte att jag skulle köpa en ögonkräm från Elisabeth Arden. Har 20 % rabatt på Kicks nu och då känns det alltid lite lyxigt att få unna sig en dyrare produkt! Senaste veckorna har jag börjat se mörka ringar under ögonen så jag tänkte att det kan vara värt ett försök att börja med ögonkräm ... innan det är för sent haha =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar