söndag 14 februari 2010

En perfekt dag!

Perfekt! Det är det bästa sättet jag kan beskriva den här dagen på. =)
Eftersom jag är så dålig på att undanhålla saker gav jag Andreas hans presentpåse med kort, värdecheckar och annat, direkt på morgonen. Jag var inte säker på om A skulle ge mig något och det hade inte haft någon betydelse heller, fast nu fick jag världens finaste kort till frukosten och ett erbjudande om middag till kvällen.
SPA:et var över förväntan. Vi har gått mellan ångbastu, varmbad, kallbad, bubbelbad och japansk tvätt hela dagen. Däremellan åt vi frukter och njöt av utsikten. Lunchbuffé ingick också och när vi precis kände att vi var nöjda med badande var det dags för behandlingar. Ryggmassage, kroppspeeling, kroppsmask och ansiktsmask, jag ville aldrig att det skulle ta slut ... När hon tog bort inpackningen jag legat i och sa att jag skulle gå och tvätta av mig var jag lite besviken fram tills jag kom in i deras spa lounge. Där satt A och väntade på mig! Det var tända ljus, jacuzzi, frukter och dryck och fram för allt fick vi vara där helt själva! En supertrevlig överraskning och perfekt avslutning på dagen.
Middagen åt vi på White Tiger. Wokad kyckling och färska grönsaker till varmrätt och deras egen white tiger-kaka till efterrätt. Mätta och belåtna började vi se Parisfilmen, men blev så trötta så vi får nog se klart den en annan dag, det är mer ansträngande än man kan tro att vara i SPA:ets avslappnande miljö ... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar