torsdag 4 mars 2010

Things on my mind ...

Här är några exempel på saker jag funderar på när jag har lite för mycket tid till övers...
  • hur många personer dör egentligen av fallande istappar varje år? (jag kan tänka mig att det är ganska många, borde vara någon per år i alla fall ...?
  • kan mat verkligen smaka ingenting? (ingenting är väl också en smak?)
  • är genomskinligt en färg?
  • varför dricker katter aldrig ur sin vattenskål, men gärna ur glas, badkar, kastruller osv?
  • varför lyfter katter över maten från skålen till golvet innan de tuggar i sig?
  • klänningar! (jag har ett klänningberoende, älskar klänningar kan man också säga)
  • min stackars pappa, som trots smärta i armarna nödvändigtvis envisas med att skotta garagetaket (hade det inte varit 40 mil emellan oss hade jag mer än gärna huggit in, men man känner sig lite hjälplös på så långt avstånd)
  • vad ska jag skriva i min blogg idag?
  • (viktigaste frågan) när kommer egentligen våren?

Det är tur att min förkylning är på väg att bli bättre så jag snart kan börja träna på kvällarna igen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar