onsdag 17 mars 2010

Hektisk men kul vecka!

Nu börjar det närma sig fredag igen, vilket för mig innebär resa till Stockholm och deltagande i paneldebatt på grävande journalisters seminarium, spännade! Idag fick jag veta att de andra två deltagarna blir Roland Sigbladh, marknadschef på UC och Anders Nyman, mannen bakom sajten Cint.se. Min första tanke var, shit, var kommer jag in i det här gänget egentligen??? Men, det ska nog gå bra ... Jag tänker att det kan vara bra att jag är omgiven av smarta personer för att på så sätt även själv göra ett kompetent intryck. Det känns tryggt helt enkelt... =) Veckan hittills har jag till stor del vikt åt detta evenemang, men nu är granskningen av företaget klart i alla fall. Tåg, taxi och hotell är bokat. Flygblad och årsredovisningar är inlämnade till tryck, monter och give aways klara ... hm, ja jag tror att vi har läget under kontroll faktiskt ... med betoning på tror... =) Det är första gången jag åker på ett sånt här evenemang och det är många lösa trådar som ska knytas ihop, mycket som man ska fixa som man aldrig tänkt på innan... Nu ska jag fortsätta packa lite, för imorgon kväll är det middag på stan och Raw comedy club på Stadshuset som gäller. Håller tummarna för att allt går vägen i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar