söndag 18 april 2010

Har precis kommit hem från min andra fotoexpedition idag...

Jag har verkligen läst på och försökt ta till mig "tänket" när man fotograferar med bländartal och exponeringstid. Det blir bara roligare och roligare ju mer jag provar... =)
Dagen i övrigt har jag spenderat till stor del framför datorn och läst på om SPSM inför intervjun på tisdag. Vi var bjudna på söndagsmiddag hos Andreas föräldrar och så har vi hunnit med en inköpsrunda till matlistan för veckan.
Igår träffade jag Linda och Jenny. Vi satt på All stars och åt god mat och surrade hela kvällen... Vi pratade gamla minnen, planerade för resa till Trondheim i sommar och insåg att vi nog var äldst på stället (Linda började till och med få en släng av minnesförlust...) Men, roligt var det i alla fall, som alltid!
Några av bilderna ur dagens skörd:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar