söndag 25 april 2010

En fulltecknad vecka till ända...

Har haft en riktig Ulrica-söndag idag! Besökte vårmässan och köpte chokladbollar, penséer och magnum gold, tog en lång hundpromenad och planterade sedan de nyinköpta blommorna på balkongen, sen åt jag glass och solade och pratade i telefonen resten av eftermiddagen...
Det var välbehövligt med lite avslappning efter en fulltecknad vecka. Efter fotokursen på måndagkväll var det en heldag i Stockholm på tisdagen. Intervjun var väldigt avslappnad och trevlig och det låter som ett riktigt kul jobb som jag tror att jag skulle passa perfekt för!... men det gäller ju att få det också ... 140 sökande, 15 kallade till intervju, det känns som ett tufft läge men jag gjorde mitt bästa så nu är det bara att hålla tummarna att det räcker hela vägen. Onsdagen var det tvätt och städkväll. Torsdag, bokklubbsmöte hos mig och fredag var jag så trött att jag inte längre kommer ihåg vad som hände (=slocknad i soffan) hehe..
Elsa vaktar blommorna på balkongen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar