torsdag 20 maj 2010

Städat, tvättat & handlat - nu är jag redo för tjejbesök!

I helgen får vi finfrämmande från Örebro och Stockholm hit till Sundsvall. Det är dags för den årliga reunionträffen för oss som bott i Skellefteå (tre av oss i alla fall). Jag längtar! Det ska bli riktigt roligt. =) Igår hade vi storstädning och tvätt och idag har jag handlat mat och rostat mina partynötter med kryddor och socker (egentligen är det väl Leilas nötter men jag har gjort dem så många gånger att de känns som mina, riktigt goda är de också). Nu tror jag faktiskt att allt ska vara förberett ... Bara att vänta ... =) Jag ska visa dem Sundsvall från sin bästa sida det vill säga Haga, Alnö och Stenstan och jag ska visa Moa att det finns brunchställen - även utanför Stockholms gränser, hahaha =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar