söndag 9 maj 2010

27 145 steg ...

... blev slutsumman efter lördagens slit. Det kändes i benen i morse... det var liksom inte med samma glädje som igår som jag masade mig upp ur sängen och klädde på mig för morgonpromenaden ...
Dagen i övrigt har varit produktiv och kreativ, som det ska vara! Jag har planterat på balkongen och sågat, slipat och spikat fast de nya stegen på kattrappan, och sprayat den grön. Vår ungerske granne kom förbi och tittade till mitt projekt flera gånger - han var så fascinerad över vår vackra katt som också är så smart! Han kunde inte förstå hur jag hade lärt henne att hon skulle gå i trappan hehe... =)
En tredje sak jag kunde bocka av på min att-göra-lista är att bilen numera är både tvättad och dammsugad.
Efter en 40 minuters löprunda har jag hittills idag 26 936 steg nu blir det nog lite mer lugnt tempo resten av dagen ... slappar i soffan framför parlamentet och det sista jag känner mig lockad av är en till promenad...
Elsa hjälper Andreas med årsredovisningarna - att gå i trappor är en barnlek för henne. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar