onsdag 13 januari 2010

Jippi! Det blev lite förlängt i alla fall ...

Jag fick positiva besked igår av Mary. :) Hon har lyckats förlänga mitt vikariat ett litet tag till iaf. Vad lite betyder i det här sammanhanget har jag ingen aning om men, det ger mig lite extra andrum i jakten på nytt jobb. Så, tack Mary, du är bäst! Arbetslöshet är inget som i sig skrämmer mig. Ett nytt jobb kan man alltid få. Men tiden däremellan skulle vara riktigt jobbig för mig. Jag trivs bäst med högt tempo hela tiden och vill att det ska hända något så jag tror att jag ganska snabbt skulle börja klättra på väggarna hemma... Apropå det, så har jag kommit på att jag mitt nyårslöfte för detta år ska bli att ta större ansvar och engagera mig mera än förra året. Några punkter på den listan är:
  • Gå med i Marknadsföreningen. De arrangerar bl a lunchföreläsningar som jag gärna vill höra.
  • Bli blodgivare. Det är blodbrist i vårt land just nu och kan man hjälpa så bör man väl alltid göra det?
  • Få till en träningsrutin, helst minst tre pass i veckan.
  • forts. följer ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar