torsdag 14 januari 2010

31 juli!

Så lång blev tidsfristen i form av förlängning på verket. Det känns riktigt skönt kan jag säga! Nu kan jag söka nytt i lugn och ro ... eller stanna kvar, vem vet... :) Igår gjorde jag slag i saken och anmälde mig både till marknadsföreningen och som ny blodgivare. Jag är lite nervös över hela blodgivargrejen eftersom jag var nära att svimma vid åsynen av allt blod förra gången jag var där. Men, en god gärning är det och om det är något ställe som är mer lämplig att svimma på, så borde det vara omgiven av sköterskor, tänker jag. :) Jag har tyvärr inte tagit några nya bilder sedan i söndags så här är en "gammal goding" istället. Jag måste ju försöka leva upp till epitetet som bilderblogg. Denna kväll försökte jag leka med olika vinklar för att göra bilden mera spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar