torsdag 7 januari 2010

Det började en nyårsafton ...

Hej Hopp! Så har det äntligen blivit dags för take-off! Jag läser ofta (mode)bloggar. Tanken på en egen blogg har hela tiden funnits där men ... vad ska den handla om??? Att bara skriva en dagbok har aldrig varit min grej och skriva om mode finns det så många som redan gör - mycket bättre förmodligen också. Det hela började en nyårsafton för ungefär ett år sedan. Jag funderade över passande löften och bestämde att årets skulle bli att starta min egen blogg. Månader kom och gick, utan resultat, tills jag råkade surfa in på 365: Mer än tusen ord. Vilken bra idé - en bild varje dag! Det vill jag också prova! Så här är den! Premiärbilden blev en jag tog genom framrutan när vi (A) körde över Höga Kusten-bron. Ganska nöjd med tanke på skakigheten i en bil i 90 km/h ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar