onsdag 10 augusti 2011

Picknick i hamnträdgården

På vår picknick hade vi bullar, kaffe, kexchoklad, jordgubbar och (mina nya favoritkex) singoalla med blåbär/vanilj. Efter alla godsaker, och för att det var lite kallt ute, behövde vi röra på oss. Två kubbmatcher löste det problemet, tjejerna vann första gången och killarna andra. Jämnt och bra vilket betydde att vi slapp sura miner från båda sidor. En som också tycks uppskatta vår picknick var Lukas. Han var så glad där på filten, vårt lilla charmtroll!

Såg precis att jag fått en bild publicerad på vår bostadsrättsförenings hemsida (den lilla bilden på startsidan). Ikväll på styrelsemötet fick jag dessutom ett nytt uppdrag att fotografera alla oss i styrelsen. När jag inte längre går till jobbet varje dag känns det bra att få små uppdrag att sysselsätta mig med. Särskilt roligt så klart att jag får ta bilder som ju är en favorithobby för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar