onsdag 17 augusti 2011

Funderar på förändring

Första (och senaste gången) jag ändrade min blonda hårfärg var för tio år sedan. Precis en vecka innan jag skulle ta fotot till mitt sprillans nya körkort fick jag för mig att jag skulle färga håret brunt. Det var inte alls jag och jag bytte snabbt tillbaka till blont, men bilden fick jag ändå leva med i tio års tid...

Nu funderar jag på att göra ett nytt försök. Neej!!! kanske ni tänker, har du redan glömt hur det var... Men, det har jag inte (tror jag). Den här gången tänkte jag bara färga det lite mörkare och ljusa slingor som lyser upp det hela. Typ så här:

Köpte tidningen för att kunna ta med till min frisör och fråga om hon tror att detta funkar. Andreas tycker att jag är lite knäpp. Ska du säga att du vill se ut som Marie Serneholt?! Men, det ska jag ju så klart inte... Jag vill bara ha hennes hårfärg. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar