fredag 19 augusti 2011

Min nya kakburk

Visst är den fin, min nya kakburk från Göteborgskex? Här ska bakas så den alltid är fylld med gofika! (Önska går ju i alla fall, eller hur?) Bakade faktiskt massor av kolasnittar igår men de hinner jag inte lägga ner i burken för de ska jag bjuda mina fina kollegor på. Jag och Lukas tänkte nämligen hälsa på dem i eftermiddag. Ska bli skoj att titta in på jobbet! Det är sjukt vad snabbt det går att glömma sitt arbete när dagarna istället består av att ta hand om ett litet charmtroll. Det hade jag aldrig trott innan. Som exempel så skrev jag inte ner mina lösenord innan jag gick hem (1 juni) för jag trodde allvarligt att jag skulle komma ihåg dem till juni nästa år. Hur tänkte jag då egentligen!?? De har jag ju tappat bort för, ja typ två månader sen nu. Det blir en uppgift för Helpdesk att lösa då... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar