torsdag 23 september 2010

Logistik är inte vår expertis uppenbarligen

Det blev två skojsiga dagar (för att vara verksamhetsplanering vill säga..). Vi lekte idol och charader på kvällen och åt massor(!) med god mat och bakelser. Mums! En timme tog resan tillbaka från Höga Kusten igår, sen tog det en timme till att lämna tillbaka bussarna till hyrfirman i skogen i Tunadal. Det var en tragikomisk upplevelse där vi (5 fordon) till slut var utspridda på tre olika platser i Sundsvall och jag var i en stadsdel som jag aldrig någonsin satt min fot i (och troligen inte kommer att göra det igen heller), Korsta. Tur att det inte är logistik vi arbetar med vanligtvis, då hade vi nog fått sparken. =) En udda kommentar från hotellpersonalen under kvällen när jag bad att få låna en tuschpenna: - Du vet väl att man inte får rita på väggarna? Jag hade iofs druckit två glas vin, men såå full kan jag väl inte ha gett intrycket av att vara??? Eller var det Höga Kusten-humorn som visade sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar