tisdag 8 juni 2010

SATC 2

Vår bokklubb blev en filmklubb för en kväll. Vi åt thaimat på White Tiger och sen fick jag äntligen se den, Sex and the City 2! Början var lite seg och jag tycker att vi blev snuvade på en "Carrieklänning" när hon hade frack på bröllopet. I övrigt så var det som väntat väldigt mycket klädbyten ... tjejerna passade in i palatsmiljön i öknen med sina balklänningar och jag försökte föreställa mig själv där, bortkommen med shorts och linne som en äkta turist ska se ut... =) Carrie säger i inledningen att "ett decennium går så fort". Plötsligt är de 50 år men de känner sig fortfarande som 30. På senaste tiden tycker jag att veckorna bara har bestått av måndagar och fredagar, men jag hoppas verkligen att det inte alltid går så här fort, lite läskig tanke, att vakna imorgon och vara 40... Det gäller att njuta av nuet och ta tillvara åren helt enkelt! Av mig får filmen en stark trea av fem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar