torsdag 10 juni 2010

1 dag, 2 positiva överraskningar!

1) Jag hade avstämningsmöte på jobbet idag och fick då veta att verkets plan för mig på är att jag ska fortsätta på den tjänst jag har idag tills L är tillbaka från tjänstledigt, då ska jag istället flytta över till informationsenheten och äntligen är jag ett steg närmare ett informatörsjobb! Jihoo, säger jag om det! =) 2) Förra veckan hade jag bokat ansiktsbehandling med c-vitamin på Marielles direkt efter jobbet. Jag hade längtat hela dagen efter att få bli ompysslad och insmord med väldoftande cremer. Men, när jag kommer dit visar det sig att min tid blivit avbokad och snopen får jag gå hem istället... Jag bokade om tiden och ikväll gjorde jag ett nytt försök. På jobbet tyckte de att jag skulle kräva ersättning, men jag ville inte göra det... Och, det behövde jag inte heller. Den snälla tjejen som jobbar där erbjöd mig gratis ögonbrynsplock och färg som kompensation plus en del gratisprover och att jag fick komma in efter stängningstid idag. Det kallar jag bra service och en snygg räddning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar