måndag 12 september 2011

Vilken dag det blev!

Strålande sommarvarmt väder (den enda regnfria dagen på en vecka), många glada och vackra människor och god mat. Ja, vilken underbar dag det blev! Tack alla som kom och tack för alla fina, roliga och tänkvärda visdomsord ni skrev till Lukas i boken! Min favorit är helt klart: "Lär dig dricka kaffe så att du går att umgås med efter kl 22." Hahaha, en liten pik till Andreas där...

Allt förlöpte som det skulle hela dagen, men helt perfekta dagar kan väl ändå inte finnas? Något måste bli lite tokigt tänker jag... Ja, det enda jag kan komma på är väl i så fall att pappa tappade tårtan i backen, efter festen, när alla redan smakat av den. Den offrade jag så gärna för att resten av dagen skulle bli så lyckad som den blev!

Här kommer lite bilder:

Ballongerna small en efter en (och skrämde livet ur oss)


Dukningen hade havstema.


Det blev ett låångt bord genom hela stugan för att alla skulle få plats.
 
Även Elsa fick vara med på tårtan.

Vi fick så fina blommor...

Farmor och farfar

Farbror Joakim och Malin. Att döma av deras min verkar Lukas inte ha fotsvett i alla fall...

Tack för festen mamma och pappa!


... ännu fler fina blommor som vi fick...

Poserar för fotoalbumet

Moster, morfar och mormor


Mor och son

Festen är slut och likaså huvudpersonen...

3 kommentarer:

  1. Vilken höjdardag ni verkar ha haft! Tråkigt att vi missade den. Kram! Matilda & Tommy

    SvaraRadera
  2. Ja, det var det absolut, men vi saknade er! Kram

    SvaraRadera
  3. Fina bilder - jättetrist att vi missade dagen - men jag ser iaf att "tigertofflorna" var med! :-) hihi
    Kram Frida

    SvaraRadera