onsdag 7 september 2011

Ännu en sömnlös natt...

Fast den här gången kan jag inte skylla på Lukas. Han har sovit snällt i natt medan min hjärna har arbetat för högvarv med möblering av lägenheten vi tittade på igår. Om man bara gör om allt och röksanerar den (hade ont i lungorna efter 20 minuters rundvandring!) skulle den bli alldeles underbar! I mitt huvud är den redan vår, men i verkligheten kommer vi nog få slåss med ett gång pensionärer om den.

Den här fina hunden fick Lukas av Andreas snälla arbetskamrater igår. Han längtar så klart tills han kan börja gå så han kan dra runt med sin Pluto!

2 kommentarer:

  1. Nu har jag äntligen hittat hit!! Vilken söt liten kille ni har!! :-)
    Va spännande med lgh.en, vart ligger den?
    Hur blev håret föresten - jag vill se bild!! :-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen då! =)
    Ja, det är tur att han har sin fars utseende! Lägenheten är här på Haga fast nedanför Hagavägen. Än är det inte kört i alla fall, håll tummarna att vi får den. =)
    Bild på håret kommer, fast inte nu för jag är mitt uppe i städning och har inte duschat sedan onsdag hehe. Kram

    SvaraRadera