lördag 9 april 2011

Uppe med tuppen

Basketmatch på fredagkväll är en trevlig tradition tycker jag. Särskilt när Dragons, som igår, vann stort mot Södertälje! Tråkigt bara att jag är så trött på kvällarna nu för tiden, skulle kännas lite dumt om jag somnade på basket liksom... Men igår lyckades jag hålla mig vaken tills vi kom hem i alla fall.

Fördelen med att vara trött på kvällen är att jag helt plötsligt blivit morgonpigg istället. Det är inte ofta som jag lyckas sova längre än till åtta. Det är mycket kvar av dagen trots att vi ätit långfrukost och softat en timme redan. Nu ska jag ut på promenad i det fina soliga vårvädret! Det gäller att passa på, det är ju trots allt april så snart kanske det är snöstorm istället...
Bild från Allstarmatchen tidigare i vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar