måndag 7 november 2011

Kronprinsessan och hennes prins Daniel

När Lukas blivande svärföräldrar kommer till Sundsvall så vill vi självklart hälsa dem välkomna. Tanken var att jag skulle gå ner till Knaust i god tid innan halv ett för att få en bra plats. Men, det kom lite emellan... Kvart över tolv susade jag ner för backarna med andan i halsen och Lukas skumpandes i vagnen. Jag kom fram lagom till att hinna fotografera bakhuvudet av prinsen när de gick in på Knaust. Vilken miss...

Jag skulle få en chans till kl två, då de ätit klart. Men, först fick vi driva runt på stan i kylan (vantar och mössa hann jag inte få på mig). Det blev en lååång väntan. Vi köpte bröd, fotograferade fina gula löv och pratade med andra mammalediga som var där av samma anledning. Till slut fick jag min bild och Lukas vinkade och log mot sessan. Slutet gott, allting gott!

Dörrarna öppnades ett antal gånger utan att de kom ut, men till slut dök de upp på trappan.

Måste vara märkligt att så många vill se när man kommer ut från lunchrestaurangen. Har aldrig hänt mig...

Det lustiga med denna bilden är att den enda i sällskapet som tittar på mig är livvakten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar