onsdag 2 november 2011

Att göra plats för nytt

Om jag får säga det själv (och det får jag ju i min blogg) så tycker jag faktiskt att jag är riktigt duktig på att rensa i garderoben med jämna mellanrum. Ett plagg in, ett plagg ut är det som gäller när garderoben består av ynka 75 cm. Förra veckan fick Erikshjälpen en stor påse med kläder. Det känns alltid så bra efteråt, man känner sig lite lättare på något sätt. Det är luftigt i garderoben och samtidigt har man gjort gott. Tyvärr så fylls den tomma platsen fort igen av nya plagg. Dessa fina tröjor fick följa med hem efter dagens shoppingrunda på stan.

En mysig tröja för de förmodade snart kallare dagarna, H&M 199 kr.

Fin till vardagströja från Åhlens 249 kr.

Även denna spetstopp är från Åhlens, 299 kr.

Lukas måste ju också få något. Har letat efter en stor och luddfri filt att lägga på golvet nu när han så smått börjat åla sig framåt (eller jag rättare sagt bakåt, för han kryper nämligen baklänges vår lilla stjärna). Den här filten fanns också på Åhlens, på rea dessutom, 299 kr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar