lördag 13 oktober 2012

Veckan som gått

Ibland känns livet som en snurrande karusell som bara snurrar och snurrar och man blir ibland lite yr, önskar karusellen kunde stanna så man kan kliva av och bara titta på ett tag... Samtidigt är jag inte den som tvekar inför att fylla på med mera bränsle genom att ta på mig mer att göra. Det är ju så roligt! Skönt då att det finns helger att återhämta sig på och tanka ny energi för nästa vecka.

Bjuder på lite bilder från min vecka på instagram, som rymmer allt från husarbete till en man i grön kroppsstrumpa...

Kokade äppelmos i måndags. Tillsätt kardemumma och kanel. Det blir supergott!

Marsattacks? Jag blev inte rädd i alla fall... Det fanns en gul motsvarighet också som hade texten "jojka för att sticka ut i mängden" tryckt på ryggen. Jag tror inte att det är ett stort problem för dessa herrar.

"Checkar ut" från starta eget-mässan i Älvsjö efter en lång dag som började 04:50, därav min korsögdhet.

Fördelen med att vakna tidigt på en lördag är att man hinner gå ut i solen innan regnet kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar