tisdag 30 oktober 2012

Du kanske ska fundera på att flytta hemifrån...

... ja, det var ett förslag jag gav till Lukas i morse... Lite hårt kan tyckas, men jag var ju så klart inte allvarlig - bara väldigt trött efter att ha vaknat var 5:e minut av barnskrik och desperat försökt få Lukas att somna om... Idag är febern borta i alla fall och det är tur det för ikväll är det festligheter på jobbet och det vill jag ju inte missa! Hoppas jag inte gör en Andreas och somnar mitt i alltihop...

Här kommer fler bilder på rum som fått nytt utseende här hemma:

Sovrum, efter:

Hade detta varit för MTV cribs hade jag väl sagt något i stil med "This is where the action happens..."
Det har i alla fall katten tagit fasta på ser det ut som.

Det här gillar jag, fint budskap i roligt format! Vykort från Designtorget.
Sovrum före:
Nästan samma vinkel som första bilden. Romantiken flödade nog inte direkt här inne...
Hall, efter:
Hallen var det senaste projektet att bli klart. Bydalens golv hjälpte oss att lägga klinkers.

Kaos! I det här läget var det svårt att föreställa sig att det någonsin skulle bli ett riktigt hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar