tisdag 23 oktober 2012

Ett år sen snart...

Ja, nu är det faktiskt snart ett år sedan vi tog över lägenheten och påbörjade vårt stora renoveringsprojekt. Den 8 november förra året fick vi nycklarna och det var starten på flera månaders hårt slit. Nu börjar det äntligen bli färdigt och jag tänkte att jag skulle visa några bilder, före och efter förvandlingen. Vi börjar med min favoritplats i hemmet, vårt kök!

Så här ser det ut nu; stort och luftigt. Ljust men ändå en hel del färg. Välplanerat med en del smarta lösningar som till exempel en köksö på hjul. Här står jag gladeligen och lagar mat till min familj, varje dag.





Och så här såg det ut innan... Mörkt och framför allt litet innan väggen mellan kök och matrum revs ner. Köksinredning från 50-talet som definitivt passerat sitt bäst före-datum. Här ville jag helst inte ta i något och definitivt inte tillaga något.






2 kommentarer: