torsdag 5 januari 2012

2012

Måste lära mig att det faktiskt blivit nytt år nu. Mentalt är jag fortfarande kvar i 2011 tror jag. Internationellt var det ett riktigt katastrofår med tsunamin som närapå orsakade härdsmälta i Japan och den ekonomiska krisen, för att inte tala om alla väderkatastrofer som drabbat vårt jordklot. Privat däremot har det varit ett riktigt roligt år för oss. Jag tänker så klart särskilt på den 12 juni 2011. Då ändrades våra liv för alltid när Lukas gjorde sin entré. Om jag skulle sammanfatta året med ett ord skulle det bli LYCKA!

Om jag tittar i spåkulan för 2012 ser jag att vi flyttar till vår nya, fina och rymliga lägenhet om mindre än en månad. Sen kommer Lukas att få en massa nya kompisar (som fortfarande ligger på jäsning i magen) och det ska bli jättespännande att lära känna dem. Till sommaren ska jag börja jobba igen fast på en helt nybildad avdelning, så det blir säkert en rolig utmaning. Ja, sen vet jag inte så mycket mer om vad som ska hända i år. Vi får vänta och se helt enkelt. Men, alldeles säkert blir det ett bra år i år!


2011:s näst sista dag. Lukas fick vara med på sitt livs allra första hockeymatch.
Ikväll väntar nästa premiär då vi ska se Dragons mot Jämtland (basket).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar