tisdag 10 januari 2012

Min födelsedag

Hipp hurra för mig för det är min födelsedag idag!

Det här paketet hittade jag i soffan i morse när jag klev upp.
Mamma ringde och grattade på 21-årsdagen för att hon trodde att det skulle kännas bättre att få vara tio år yngre. Det hade det kanske gjort, men inte när hon poängterade att det var tio år sen jag var 21... Hmmm...

Efter en tapetjakt till fots över stora delar av Sundsvall nu på morgonen tänker jag ta en (enligt mig i alla fall) välbehövlig paus. Har bokat ansiktsbehandling som jag tänkte kila iväg till nu. 100 procent säkert att jag kommer att somna under tiden. Så skönt det ska bli!

2 kommentarer:

  1. Grattis vännen!

    Åh, det var en bra present till dig själv! Ansiktsbehandling på sin födelsedag, det ska jag komma ihåg till nästa år. :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Det var riktigt härligt faktiskt! Det var en julklapp som blev en födelsedagspresent. :)

    SvaraRadera