söndag 6 februari 2011

Söndagens outfit - svart

Jag har vid ett flertal tillfällen i vinter reflekterat över att alla mina vinterkläder är svarta. Som en skugga glider jag omkring i solskenet idag. Tror det är dags för en runda på stan när det blir rea och kanske investera i ny, färggladare vinterklädsel. Det har varit toppenväder hela dagen, perfekt för att vara utomhus och titta på skidtävling på Södra Berget. Vilken tur att det var just idag vi skulle gå! Tyvärr glömde jag ta med mitt nya objektiv till kameran. Trots att vi var uppe i tid i morse, fick vi springa till bussen och i allt stressande försvann tankar på objektivet helt från mitt minne. Här ett urval av bilderna från tidigare idag:

För skidåkare är stretchingen så viktigt att de till och med börjar innan tävlingen startat. Charlotte Kalla förbereder sig för en skidtur

Vår nyaste SM-mästarinna Anna Haag kommer in på ängen för varvning Charlotte Kalla kom tvåa i dagens tävling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar