onsdag 23 februari 2011

Garderobssortering

Det är vad jag borde ägna kvällen åt i alla fall... Det är ett allt mer begränsat utbud av kläderna i garderoben som jag fortfarande kan bära utan att se ut som att jag snott kläderna av ett barn. Dessutom så ska det ju så småningom in även barnkläder i garderoben så en liten utsortering skulle komma väl till pass. Jag har föreslagit att vi ska dela på garderobsutrymmet så att det blir en tjejsida (jag och elsa) och en killsida (andreas och bebisen), men det verkar inte som att jag får igenom det förslaget... Så, rensning som återstår! Har pysslat med Emanuels present och annat smått och gott hela kvällen, lite sent kanske att börja nu med att dra ut alla kläder? Det får nog vänta till helgen tror jag. Tanken var god i alla fall...  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar