onsdag 9 februari 2011

Kärt återseende

Jag vaknade redan klockan tre i natt av förkylningen och sen kunde jag inte somna om på ett
bra tag, roade mig istället med att trycka på magen och få tryck tillbaka från insidan, konstigt egentligen att man kan konversera så redan nu...
Konsekvensen av mitt nattvak blev att jag var rejält trött på jobbet och jag var på väg hem efter lunch men då fick jag en korrektur som behövde läsas innan kvällen och sen var det liksom lika bra att kämpa dagen ut.
Efter jobbet hade jag en middags- och shoppingdate med Tilda, som har börjat jobba med mig igen, ett kärt återseende! Skoj att trenden med utflyttande vänner håller på att vända till inflyttande istället. =)
Nu har jag tagit på mig min röda morgonrock och ska koka en kopp te till min onda hals, känner på mig att det blir en tidig kväll ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar