söndag 12 augusti 2012

Tar vara på de sista sommardagarna...

Nånting har hänt med luften den senaste veckan. Från sommarvärmande 20 grader är det nu ynka 10 när jag cyklar till jobbet på morgonen. Jag väljer dock att huttrande bita ihop och blundar för kalla fakta. Jag lämnar jackan och vantarna hemma för än så länge är det sommar har jag bestämt!

Sedan i fredags har jag semester igen, en vecka. Det har börjat riktigt härligt måste jag säga. I fredags var vi bjudna på grillmiddag med presenter, tända ljus, ett eller två glas vin och bästa tänkbara sällskap. På lördag gick vi ner på stan med Mia och födelsedagsbarnet Viklund för att titta på alla glada människor i Prideparaden och sen gick vi hem till oss för middag och filmkväll med Sherlock Holmes. Ikväll fortsätter firandet med middag på Jops för även Andreas mormor fyller nämligen år i augusti.

Dagar fyllda av idel roligheter! Tyvärr blir det inga bilder att illustrera med eftersom vi fortfarande inte fått vår nya dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar