måndag 27 augusti 2012

Det är visst på helgen allt roligt händer...

Det märks att den sköna sommarlunken är över för i år, till förmån för det snabbare nu-startar-hösten-så-nu-kör-vi-tempot. På bara en vecka har jag plötsligt blivit överhopad med jobb, samtidigt som jag från och med nästa vecka bara ska jobba deltid för att kunna hämta Lukas tidigare. En intressant ekvation att lösa.... Men, jag vill egentligen inte klaga, för det är faktiskt ett himla roligt jobb jag har! Och sen finns alltid helgerna till att tanka massor av ny energi!

I fredags bytte jag ut den planerade hemmakvällen med inbokat tvättid och slöt upp med Jenny och Linda för en helkväll ute. Brolle stod för underhållningen i folkets park och vi trängde oss längst fram till scenen för bästa möjliga utsikt! Lördag tog vi det lugnare. Jag och Lukas hängde i lekparken medan det var pappas tur att åka på grabbkväll. Helgen avslutades med långfika på Charm med bokklubben medan regnet fullkomligt och bokstavligt öste ner utanför.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar