måndag 10 januari 2011

Hurra för mig!

Så är den här, dagen när jag inte längre kan säga att jag är 20+. =) Nu är det väl meningen att jag ska känna mig vuxen, gammal, så har jag i alla fall sett på trettioåringar förut... Men, surprise, man känner sig precis som vanligt faktiskt. Då känns det som något betydligt större som jag ska få uppleva senare idag. Vad det är får ni veta sen ... Här ett urval av blommor och presenter som kär familj och vänner förärat mig med. Tack allihopa! Från kollegorna... Från min älskling, ett underbart halsband! Från Jocke, samma tema som på julklappen, en föraning om vad presenten är. En bok, denna gång från en av tidernas mest kända fotografer, erkänd för sina porträttbilder. Ska bli spännande att bläddra i den! Ett fint armband från syster och lilla familjen.

Mer blommor ...

och pengar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar