måndag 31 januari 2011

En vecka - ett tema

Tanken med den här bloggen har hela tiden varit att jag ska utvecklas som fotograf i och med att jag tar bilder som jag publicerar här. Det har varit lite si och så med det måste jag erkänna, så nu utmanar jag mig själv. Från och med idag startar därför Veckans Tema. Jag börjar enkelt med en klassiker i bloggvärlden... dagens outfit.

Hm, det här med vart jag köpt grejerna vet jag inte om det fungerar... Sånt kommer jag inte riktigt ihåg... Skärpet är iaf en glittrig gammal favorit som jag gav en ny chans i morse. Tidigare har jag aldrig lyckats få det att stanna uppe men har ändå inte kunnat kasta det... Nu, sitter det helt plötsligt kvar!

Även Elsa vill vara med på detta tema, hon är förtjust i den naturliga looken, less is more.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar