måndag 12 november 2012

Stilrent i badrum och galet mönstrad gästtoalett

Nu är det bara två rum kvar att presentera; badrum och gästtoalett. I badrummet kastade vi ut badkaret och bytte aprikosrosa ytskikt mot lite mer stilrena färger, vit, rött och svart. Gästtoaletten har jag valt tapet till helt själv, den gillar jag skarpt. Hade det inte varit för att vi har kattlådan där hade jag lätt kunna sitta kvar där i timmar...


Badrummet, efter helrenovering.
Bra belysning och smart duschlösning som frigör yta är jag mest nöjd med, saknar dock en egen tvättmaskin...

Badrummet, före renovering.
Det är svårt att föreställa sig att det är samma rum tycker jag, men det är det faktiskt.

Gästtoaletten, efter.
Jag älskar verkligen den här tapeten! 
Gästtoaletten, före.
Det kan inte bli mycket mer opersonligt än så här.

1 kommentar:

  1. Åh jag kan bara hålla med! Så stilrent! Och tapeten var ju det första jag kläckte ur mig då jag besökte er gästtoa första gången..helt såld på den! Hörde att ni träffat Siri och Johan i söndags..Siri berättade om pepparkakan :) Kram!

    SvaraRadera