lördag 17 november 2012

Klädparty med Me and I

En kväll förra veckan var jag bjuden till klädparty hemma hos en kompis kompis. Hade ingen aning om vad Me and I var, ärligt trodde jag faktiskt först att jag var bjuden på ett Mealparty, efter en lite dyslektisk snabbtolkning av sms:et. Tur att jag redde ut det innan jag gick dit... Det var i alla fall väldigt trevligt, jag drack årets första glögg och köpte även lite kläder till Lukas. Vi hämtade paketet på posten igår och jag är verkligen nöjd. De passar perfekt och det ska tydligen vara väldigt lång hållbarhet på kläderna också. Det hoppas jag verkligen för det var inte de billigaste.

395 kr  för lekdräkten. Väldigt mysig och mjuk.

Det blev även en tröja med brandbilar för 210 kr och och ett par röda byxor för 240 kr. 

3 kommentarer:

  1. Åh, jag som vill gå på ett sådant! Hade jag vetat hade jag bjudit med mig själv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skrev upp mig för att ev vara värdinna själv. I så fall är du bjuden! Tänkte att det borde finnas många som vill vara med. :)

      Radera