söndag 23 september 2012

En oväntad present

Söndag igen. Helgerna går alldeles för snabbt tycker jag. Veckorna också för den delen... I måndags hade vi fixarkväll på Lukas förskola, då jag målade deras lilla kiosk, och tyvärr även mina kläder, med ny vit färg. Tisdagkväll var jag inbjuden till min gamla brf för att ta bilder på styrelsen. Och sen har dagarna liksom bara passerat, den ena efter den andra i snabbt tempo.

Igår kom Matilda, Tommy och lilla Doris och gjorde oss sällskap till middagen. Det händer alltför sällan... Riktigt roligt att ses nu i alla fall! De hade med sig en fin, om än oväntad present - en baddräkt! Perfekt, för det är precis vad jag har letat efter! För, ja Andreas, den var bara till mig och inte till oss båda...

Tack!

1 kommentar:

  1. Har försökt kommentera detta inlägg massa gånger. TACK till er för en trevlig middag! :D

    SvaraRadera