tisdag 21 februari 2012

Mingel på Kulturmagasinet

Varje tisdag och torsdag mellan 10-12 erbjuder Kulturmagasinet babymingel. Idag var första gången som jag och Lukas var med. Aktiviteten för dagen var att måla (läs: kleta) med ätbara färger. Det kostar inget att vara med och du behöver inte anmäla dig innan. Det är bara att komma dit och mingla om du har lust. Ett jättebra koncept tycker jag! Lukas var rätt så nöjd han med, men han åt mer än han målade tror jag. Efteråt träffade vi Linda för en lunch på stan och sen tog vi en lång promenad till citygross för att köpa semlor, så nu sitter vi båda två och tycker att vi förtjänar att soffhänga lite.

2 kommentarer:

  1. Det låter ju kul med babymingel. Kanske något för mig och Oliver. Tänker ni gå dit igen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tycker jag absolut att ni ska göra! Jag tänkte gå nästa tisdag också kl 10. Roligt om ni hakar på!

      Radera