onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag

Nu var det länge sen jag skrev ett inlägg här. Hade nästan glömt bort att jag hade en blogg. Vi har ju haft lite svårigheter att koppla in internet eftersom någon spacklat över vårt telefonuttag. Det är fortfarande inte fixat men nu har jag till slut slagit till och köpt en iPhone 4s jag med så nu testar jag blogga från telefonen. Det går över förväntan hittills. Igår var det som bekant, alla hjärtans dag. För mig och À en extra speciell dag då det även är vår förlovningsdag. Det firades med kärlek, tulpaner och middag på Jops. (puh, tog en halvtimme att få ihop detta. Dags att göra lite nytta nu)

4 kommentarer:

  1. Kul att du köpt ny telefon! :)
    Vad roligt att ni också var på Jops igår och åt middag. Vi var också där. Men uppenbarligen inte samtidigt. :)
    Hoppas allt är bra med er och att ni börjar få ordning i lägenheten. Vi är så nyfikna att få se resultatet snart.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså, hehe :) vi var där ganska sent. Väntade på barnvakt. Ni får gärna komma hit och titta men det är inte så mkt som är klart än tyvärr.

      Radera
  2. Kul att ha dig tillbaka! Både i bloggvärlden och på hemmaplan. Ser framemot att träffa dig och Lukas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för idag för mysigt sällskap och utlåning av dusch! :)

      Radera