torsdag 3 mars 2011

Semla i förskott

Eftersom det är fettisdag nästa vecka då många har sportlov fick vi vår semla i förskott idag på jobbet. Först måste man gå en tipspromenad och sen får man sin semla, nyttigheter varvas med onyttigheter.

Fick nyss ett samtal från min bostadsrättsförenings styrelse. På rekommendation från flera håll (påstod han i alla fall) så hoppades de att jag kunde tänka mig att ställa upp som suppleant. Det låter kanske tråkigt för många men min erfarenhet är att det brukar vara väldigt lärorikt och så har man en mycket bättre möjlighet att påverka sin boendesituation. Så jag sa: Klart jag ställer upp på det!

Jag ska snart sätta igång att packa inför Stockholm imorgon. Håller tummarna för att den här tågresan blir bättre än den förra. Bebisen får helt enkelt vänja sig vid att åka tåg, så länge han tänker ligga kvar i min mage i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar