onsdag 28 mars 2012

Balkongprojekt


Så här grått och trist ser det ut på vår balkong just nu (även om vädret gör sitt till för bilden idag...). Smutsigt, två dammiga brassestolar, några övervintrade blommor och så den lilla högen längst in mot väggen, med grejer som ska kastas på soptippen. Inte så mysigt alls med andra ord. Nu är det dags för projektet: fixa balkongen inför sommaren. I mitt huvud är balkongplåten täckt av ett fint tyg och golvet av en matta i något mörkt och vädertåligt material. Det finns fina vita utemöbler a la caféstil med filtar, kuddar och färgglada blommor. Och just ja, jag vill ha en ljusslinga virad runt räcket också så det blir riktigt hög mysfaktor. Ni ska få se! Återkommer med uppdateringar eftersom.

1 kommentar:

  1. Hejhej,
    dina balkongplaner låter riktigt lovande. Ljusslingan tror jag kan lyfta allting hur mycket som helst. Vi har en balkongtävling på Byggla.se som du borde delta i. Maila mig på vendela@byggla.se så kan jag berätta mer om tävlingen och om Byggla. Är du pepp får du en present!
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera