fredag 13 maj 2011

En månad kvar

En månad, fyra veckor, 30 dagar... Hur man än väljer att säga det så är det inte långt kvar nu. Tiden har verkligen flugit fram och jag har haft turen att slippa onda gravidåkommor hittills. Tänk, den här dagen om en månad kanske jag är mamma. Lite overkligt känns det allt...

Ikväll har jag varit på aw med ett gäng gamla studiekompisar på O'learys. Riktigt trevligt var det och god mat också, men på grund av att vi fick känslan att personalen inte ville ha oss kvar när de förstod att vi inte skulle beställa in (mer) alkohol, så fick de faktiskt ingen dricks ikväll... Jag brukar alltid ge dricks, även när maten inte är jättegod, men nu blev jag lite vrång på personalen och tyckte inte de förtjänade de extra slantarna. Det visade sig att det var fler av oss som tänkt lika, ingen av oss hade nämligen lämnat något extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar